Het laatste verenigingsnieuws

Uitslag visser van het jaar 2017

publicatiedatum: Maandag, 30 oktober 2017

Beste leden, Visser van het jaar is Jos Pozun, proficiat Jos. voor de volledige uitslag lees verder. De wedstrijdcommissie

Sluitingswedstrijd 29 oktober

publicatiedatum: Vrijdag, 27 oktober 2017

Beste Leden, I.v.m. de sluitingswedstrijd zal de vijver zondag gesloten zijn van 7.00 uur t/m 13.30 uur van nr. 1 t/m 17 voor de recreatievisser, de recreatievisser kan dan wel terecht op nr. 18 t/m 39. De wedstrijdcommissie

Wedstrijd Welten-Goudwinde

publicatiedatum: Woensdag, 18 oktober 2017

Beste leden, I.v.m. de onderlinge wedstrijd aanstaande zaterdag tussen Welten en de Goudwinde is de vijver van nr. 6 t/m 39 gesloten voor de recreatievisser van 06.00 uur t/m 13.30 uur, de recreatievisser kan alleen terecht op nr 1 t/m 5 De wedstrijdcommissie

Koppelwedstrijd zondag 8 oktober

publicatiedatum: Woensdag, 4 oktober 2017

Beste leden, I.v.m. de koppelwedstrijd aanstaande zondag is de vijver gesloten van nr. 1 t/m 27, de recreatievisser kan wel terecht vanaf nr. 28 t/m 39. De wedstrijdcommissie

Visser van het jaar 2017

publicatiedatum: Dinsdag, 26 september 2017

Beste wedstrijdvissers, Het jaar loopt bijna ten einde, op het programma staan de volgende wedstrijden nog: Koppelwedstrijd 8 oktober, Welten-Goudwinde wedstrijd 21 oktober, Sluitingswedstrijd 29 oktober. Er kan nog worden ingeschreven voor de wedstrijden. Voor de visser van het jaar komen nog 2 wedstrijden in aanmerking, en dat is de uitslag van de koppelwedstrijd, deze is in plaats gekomen voor de vrije hengel wedstrijd van 15 oktober die is komen te vervallen en de uitslag van de sluitingswedstrijd, er is dus nog van alles mogelijk. De wedstrijdcommissie

Welkom

Welkom op de website van hengelsportvereniging de Rietvoorn te Welten-Heerlen. Via deze site willen wij onze leden actief informeren over het laatste verenigingsnieuws en andere wetenswaardigheden over onze vijver.

Het bestuur HSV de Rietvoorn.

Lid worden?