Uitslag 5e wedstrijd van de vijvercompetiie.

Zondag, 6 september 2015

Vandaag een mooie 5e wedstrijd van de vijvercompetitie geweest. De leefnetten waren bij iedereen toch mooi gevuld. Met een totaal aantal van 703 vissen en dikke 27 kg was het al met al een mooie wedstrijddag voor iedereen. Gelukkig zat het weer ook goed mee, zodat iedereen droog was gebleven. Over 2 weken is de 6e en laatste wedstrijd van de vijvercompetitie. Na deze wedstrijd is ook de club kampioen van 2015 van HSV de Rietvoorn bekend, Hou deze site dus in de gaten. Voor de definitieve uitslag kijk bij Wedstrijden -> Uitslag -> 5e Witviscompetitiewedstrijd.

Voor de definitieve uitslag klik kop onderstaande button :