Oproep aan de leden van 2015

Dinsdag, 9 februari 2016

Beste "oud" leden van 2015 Indien jullie de vergunning voor het jaar 2016 nog niet betaald hebben dan hebben wij slecht nieuws voor jullie : Er dient opnieuw inschrijfgeld betaald te worden. De Algemene Ledenvergadering heeft dit voor 2016 voor Senior Leden vastgesteld op € 15,00. Wij willen jullie echter nog 1 kans geven : Betaal je vergunning voor het jaar 2016 Vóór 01 maart 2016 en wij rekenen GEEN inschrijfgeld. U bespaart dus € 15,00. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze Penningmeester, P.Jacobs om e.e.a. te regelen. Kom op en meld je spoedig aan, 2016 wordt een Super en Vangstenrijk jaar !