Uitslag Openingswedstrijd 2016

Zondag, 20 maart 2016

Uitslag Openingswedstrijd van 20 maart 2016 : Vandaag was het dan zover. De openingswedstrijd van het seizoen 2016. We wisten al van te voren dat het vandaag een moelijke visserij-dag ging worden. Maar dat het zo moelijk ging worden had toch niemand gedacht.

De beten waren echt minimaal en was er dan een beet dan moest deze ook zeker binnengehaald worden.
Uiteidelijk werden er met 10 deelnemers, 6 vissen gevangen met een totaal gewicht van 9,6 kg

De uiteindelijke winnaar van deze wedstrijd werd : Jos Pozun

Via deze manier willen we ook weer Nicky Nikki bedanken voor de heerliijke zelfgemaakt groentensoep na afloop van de wedstrijd.
Deze liet iedereen zich dan ook weer goed smaken na een koude start van het jaar.

Klik op onderstaande button voor de wedstrijduitslag :