Nieuwe reglementen

Woensdag, 27 maart 2013

Er zijn 2 nieuwe reglementen op de website gepubliceerd.

Om de privacy van onze leden te garanderen heeft het bestuur een privacyreglement opgesteld. Hierin is geregeld voor welke doeleinden de vereniging de gegevens uit de ledenadministratie mag gebruiken. Verder is het wedstrijdreglement Witvissen 2013 op de website geplaatst. Het concept reglement dat door de wedstrijdcommissie was ingediend is op 1 klein punt aangepast.: Aangezien de vereniging momenteel alleen over het visrecht beschikt, kunnen wij op dit moment niemand de toegang tot de vijver ontzeggen. Het looprecht is overigens wel een punt van onderhandeling met de gemeente.

Beide reglementen kunt u hier inzien