Constructief overleg met gemeente Heerlen

Zondag, 28 april 2013

De besprekingen met de gemeente Heerlen rondom de nieuwe huurovereenkomst zijn positief verlopen.

Wij blijven de toestemming van de gemeente Heerlen voor het nachtvissen houden. De nieuwe huurovereenkomst is getekend. Daarnaast gaan wij een aanvraag indienen voor ingebruikgeving van de grond op het afgesloten gedeelte van de vijver. Dat betekent dat wij naast het huurrecht ook het looprecht om de vijver krijgen. Dat is nog niet alles: de gemeente staat er ook positief tegenover om vrijstelling voor het parkeren te geven in de wei achter het clubgebouw, maar dan alleen tijdens wedstrijden. Daarmee is het toegankelijkheidsprobleem opgelost. Zodra alle vergunningen ontvangen zijn, zullen wij jullie nader berichten.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.