Harig, dunpotig wezen geïdentificeerd

Maandag, 8 juli 2013

Een harig, dunpotig wezen heeft afgelopen zondag tot grote onrust geleid. Passanten die het wezen in en rond het weilandgedeelte van onze vijver ontdekten hebben de Politie gealarmeerd. Deze schakelde vervolgens IVN en de dierenambulance in en ook een medewerker van Gaia-park moest met een verdovingsgeweer uitrukken. De noodverordening voor het gebied rondom de Weltervijver werd afgekondigd .

Na intensief speurwerk werd het wezen geïdentificeerd en de actie afgelast. Het bleek te gaan om één van onze wedstrijdvissers die in korte broek rondliep. Uit privacy-overwegingen zullen we hem maar PH te Welten noemen.

Naar aanleiding van dit voorval heeft het bestuur tot laat in de nacht vergaderd en besloten om de volgende dress-code in de algemene vergunningsvoorwaarden op te nemen:

Artikel 28:
Vergunninghouders die te maken hebben met wat overmatige haargroei op de benen mogen alleen onder de volgende voorwaarden een korte broek dragen:

1. De benen zijn gewaxed, of
2. Er wordt een bijpassende panty gedragen, of
3. De haartjes zijn netjes ingevlecht (een knotje mag uiteraard ook)