Parkeerverbod wei

Woensdag, 25 september 2013

Naar aanleiding van klachten wegens overlast door een overbuur van ons, heeft de wijkagent contact met het bestuur opgenomen. Voor aanstaande zondag geldt een parkeerverbod in de wei en zal de poort gesloten zijn.

Zoals bekend hebben wij een aanvraag voor de ingebruikgeving van het weilandgedeelte bij de gemeente ingediend met daarbij een verzoek voor een parkeerontheffing tijdens wedstrijden. De gemeente heeft echter daarover nog geen besluit genomen, zodat wij een aantal keren in 'overtreding' zijn geweest tijdens wedstrijden. Een overbuur heeft zich daarover bij de Politie beklaagd en om actie verzocht.

Omdat wij een goede band met de wijkagent hebben, willen wij deze niet in de problemen brengen. Omdat wij formeel nog geen goedkeuring hebben zou hij namelijk gedwongen worden om verbaliserend op te treden. Dit terwijl hij volledig begrip voor onze standpunten heeft. Om die reden is met hem afgesproken dat wij niet meer in de wei parkeren totdat de gemeente toestemming heeft verleend.

Er is inmiddels contact met gemeente geweest en deze zal z.s.m. een besluit nemen.

Wij hopen dat jullie hiervoor begrip kunnen opbrengen.

Het bestuur.