Nieuwe bestuursamenstelling gekozen

Vrijdag, 21 maart 2014

Het bestuur van HSV de Rietvoorn heeft een nieuwe samenstelling.

Door het vertrek van Peter Bijsmans als voorzitter, was een bestuursverkiezing noodzakelijk. Deze heeft plaatsgevonden in de afgelopen Algemene Ledenvergadering. De zittende bestuursleden Peter Jacobs en Leon Gubbels zijn herverkozen als respectievelijk Penningmeester en Secretaris. Beiden stelden de ALV voor om 2 nieuwe bestuursleden aan te stellen: John Ramaekers en Roy Eurlings.

Peter en Leon stelden de ALV voor om John Ramaekers als nieuwe voorzitter te benoemen. Roy Eurlings neemt de portefeuille Visstandbeheer voor zijn rekening. Met een ruime meerderheid van de stemmen werd dit voorstel gesteund en daarmee is het nieuwe bestuur benoemd.