Weiland gaat open tijdens de nationale hengeldag

Vrijdag, 2 mei 2014

Yes!! Op 31 mei a.s. wordt het weilandgedeelte officieel geopend. Dat valt samen met de nationale hengeldag.

Dat is reden voor een feestje heeft het bestuur gisteren besloten.

Wat willen wij gaan doen?

Wij er gaan tijdens nationale hengeldag niet alleen een open dag van maken met hengeldemonstraties, maar organiseren ook een barbecue die omlijst wordt met muziek en uiteraard ook onder het genot van een drankje. Het bestuur is momenteel druk in de weer om het draaiboek voor deze dag op te stellen. Maar zo'n dag kunnen wij niet alleen organiseren!

Daarvoor zijn wij natuurlijk afhankelijk van vrijwilligers onder de leden.

Wij zoeken daarom leden die op deze dag demonstraties willen geven en het publiek tekst en uitleg en misschien ook een helpende hand willen bieden. Wij denken demonstraties witvissen (vaste stok en feeder) en karpervissen. Als iemand van de karpervissers over een voerboot beschikt, mag hij deze bij uitzondering ook op deze dag gebruiken.

Daarnaast hebben wij een aantal vrijwilligers nodig die de barbecue bedienen, de consumptiebonnen uitreiken etc. etc. Er is op die dag werk genoeg te doen.

Als iemand van jullie nog tips heeft voor de demonstraties of andere zaken, meldt die dan via het contactformulier:

Wij rekenen op jullie medewerking en natuurlijk ook op jullie komst!

Het bestuur.