Woensdag, 13 augustus 2014

Tijdens wedstrijden is het gebruikelijk dat de wedstrijdvissers niet worden gestoord. Dat betekent dat zowel het weilandgedeelte als de buitenkant van de vijver tijdens wedstrijden gesloten is voor niet deelnemers. Dit geldt niet alleen voor de witviswedstrijden maar voor alle wedstrijden.

Daarnaast vindt op 16 augustus a.s. de 2e karpernachtwedstrijd plaats en is zowel het weiland- als ook het boskantgedeelte vanaf 17:00 uur gesloten voor niet wedstrijdvissers. Op 16 augustus kan dus na 17:00 uur alleen aan het weggedeelte worden gevist.