Visser v.h. jaar en dagkanjer

Visser van het jaar

De wedstrijden die meetellen voor het totaal klassement visser van het jaar zijn:

Openingswedstrijd 02 april
Combi wedstrijden van 30 april, 16 juli, 15 oktober
Einduitslag van de competitie vaste stok
Vaste stok wedstrijd op aantal 10 september
Sluitingswedstrijd 29 oktober

De eindklassering van de wedstrijd telt, als je dus bij de openingswedstrijd 6e wordt, krijg je 6 punten.
Van de 7 wedstrijduitslagen, tellen de 2 slechtste wedstrijduitslagen niet mee voor het totaal klassement visser van het jaar. Degene met het minst aantal punten, wint het klassement.

De eerste 5 van het klassement visser van het jaar winnen een kegelarrangement voor 2 personen met borrelgarnituur, bovendien hebben we voor de eerste 10 van het klassement waardebonnen van hengelsport Splash.

Dagkanjer

Bij de Karpercompetitie, wordt bij iedere wedstrijd een dagkanjerprijs uitgereikt, degene die de grootste (lengte) karper vangt en de wedstrijd uitvist, wint de dagkanjerprijs, dit betreft een waardebon van Hengelsport Splash en wordt na de wedstrijd uitgereikt.

De eerste 5 van het klassement bij de karpercompetitie winnen een kegelarrangement voor 2 personen met borrelgarnituur, verder zullen er waardebonnen van hengelsport Splash zijn voor het klassement.

De prijsuitreiking van visser van het jaar, de vaste stok competitie en de karpercompetitie zal op de jaarlijkse feestavond plaatsvinden.