Karper wedstrijden 2019 - Nieuwe stijl

Zondag, 3 maart 2019

Beste Karper vissers, ook in 2019 organiseren wij weer Karper wedstrijden. In tegenstelling tot voorgaande jaren hebben wij gekozen voor 6 losse Karper wedstrijden, waarbij iedereen zich voor elke wedstrijd apart kan inschrijven. Inschrijven kan uitsluitend per mail op het volgende mail adres : leongub1@hetnet.nl De kosten bedragen € 5,00 per wedstrijd, deze gaarne contant betalen bij de loting. Voor iedere wedstrijd is er een Kanjerprijs van € 20,00 voor de grootste / zwaarste karper. Tevens hebben wij 3 geldprijzen voor het totaal gewicht / lengte, deze prijzen bedragen € 25,00 voor plaats 1 : € 10,00 voor plaats en 2 : € 5,00 voor plaats 3 . De organisatie wil het aan de vissers over laten of er gevist wordt op Lengte of op Gewicht. Gaarne bij inschrijving voor de 1e wedstrijd de voorkeur opgeven, uiteraard bepalen de meeste stemmen wat we gaan doen, Meten of wegen. Inschrijven kan t/m de woensdag voor iedere wedstrijd. Wij stellen wel een minimum aantal deelnemers in van 8 vissers per wedstrijd. Wordt dit aantal niet gehaald dan wordt de wedstrijd helaas afgelast, hiervan krijg de inschrijvers uiteraard bericht. De volgende data zijn vastgesteld : 27-04-2019 / 25-05-2019 / 22-06-2019 / 27-07-2019 / 24-08-2019 en 28-09-2019 Vissen van 20.00 uur tot 08.00 uur. Loten om 18.30 uur. Iedereen loot en vist voor zich op zijn eigen stek. Het aantal deelnemers bepaalt of we de boskant meenemen bij het uitzetten van de stekken, de stekken worden door de organisatie uitgezet ! De kantine zal tijdens de wedstrijd geopend zijn tot 01.00 uur. Wij hopen op succesvolle wedstrijden met genoeg deelnemers en met HEEL VEEL vangsten. Beleefd uitnodigend, de wedstrijdcommissie