Belangrijke Mededeling Marathon Wedstrijd 12-07-2020

Maandag, 6 juli 2020

Aanvullende corona update regels voor de witviswedstrijden. Vanwege de corona-regels wordt van tevoren geloot door de commissie, dit om drukte vooraf te voorkomen. De loting is op zaterdagavond. Het is hierdoor niet noodzakelijk op zondagmorgen 1 uur voor aanvang aanwezig te zijn. Er staat al vooraf iemand van de commissie klaar om de getrokken nummers aan jullie door te geven. Gevist wordt er alleen op gewicht. De wedstrijd duurt van 8.00 uur tot 12.00 uur, dan 1 uur pauze. Vervolg van wedstrijd van 13.00 uur tot 17.00 uur. LET OP : Er zijn voor deze wedstrijd 2 leefnetten verplicht ! Tijdens de pauze wordt er op het terras een hapje en drankje verzorgd door Rika, dit wordt gesponsord door het bestuur. Tijdens deze wedstrijd en die volgen is Peter v.d. Kuit aanspreekpartner voor handhaving en politie. We zijn deze keer met 8 koppels, dus moet de straatkant gebruikt worden. Op de straatkant moet je eraan denken dat je de vaste stok schuin wegsteken doet. Bezoekers tijdens de wedstrijd moeten minimaal 1,5 meter afstand houden. De Wedstrijd Commissie