24 uurs Feederwedstrijd was een groot succes

Zondag, 21 juli 2019

Tijdens de 24 uurs Feederwedstrijd zijn 8 vissers getrakteerd op een fiks pak slaag. De Winnaar Roland Smeets sloeg toe met een gevangen gewicht van maar liefst 80.860 gram. Op zeer gepaste afstand werd Jan Franssen 2e met een vangst van 29.080 gram, gevolgd door Dion Jacobs met een vangst van 22.740 gram. Arno smeets werd, net als vorig jaar, 4e met een vangst van een respectabele 22.380 gram, Marcel Berns werd 5e met 21.820 gram, Wiel van Goor 6e en met een vangst van 21.180 gram de 7e plaats werd bezet door Jan Pantus met 21.100 gram, Andere Franssen werd 8e met 9.000 gram en de titelverdediger van vorig jaar : Fons de Haan, bezweek onder de grote druk, hij werd met 8.000 gram de rode lantaarn drager en Hekkensluiter. Fons zal dan ook degraderen naar de Zomerkaravaan divisie waar hij zich volgend jaar zal moeten meten met 22 nieuwe leden om van daar uit weer te promoveren, Ik wens Fons hier dan ook veel succes bij . De wedstrijd was een GROOT succes en dat kwam niet alleen door de vangsten ( totaal maar liefst 236 kilo ) de sfeer was uitstekend. In de pauze genoot men volop van een zeer smakelijke BBQ waarvoor men, voor de 2e keer op rij, een echte Grillmeister had ingehuurd. Wat die man met een stukje vlees kan doen is echt uit de kunst, van een Weiswurst maakt hij in een handomdraai een echte Schwarzwurst. Hij werd vergleken met een Michelin kok, dat begrijp ik wel, tenminste als je naar zijn figuur kijkt ( hihi ) Rest mij nog om mijn complimenten uit te spreken naar de Organisatie en de vissers : HEREN HET WAS EEN TOP EVENEMENT !