Wedstrijd uitslag 3e Nachtwedstrijd

Woensdag, 22 oktober 2014

Hier is die dan eindelijk, de uitslag van de 3e Nachtwedstrijd d.d. 13-09-2014

Roland Smeets was wederom VEEL te sterk voor de concurrentie. Met recht mogen we Roland tot een van de beste Feeder vissers van onze vereniging tellen. Hij heeft wederom bewezen dat het Feeder vissen zeer effectief en succesvol kan zijn.
Roland ving maar liefst 12 Karpers en dat is, tijdens een nachtwedstrijd, nog nooit voorgekomen.
De enige rede dat het er maar 12 waren was alleen maar omdat de Brasems de Karpers te snel af waren, anders was de uitslag nog Veel hoger uitgevallen.
De 2e plaats was voor Marvin Hagendoorn met een respectabel aantal van 5 vissen en de 3e plaats was voor Mitchel Moonen met 3 karpers.
De prijs voor de grootste karper ging deze keer naar Remco Steenbakker.
Heren, proficiat met de gewonnen prijzen !

Alle gewonnen prijzen worden tijdens onze prijsuitreiking op 01-11-2014 overhandigd. Zorg dat jullie aanwezig zijn om de prijs in ontvangst te nemen.
Met vriendelijke groet,
Leon Gubbels