Bestuursvergadering

Maandag, 10 november 2014

Afgelopen donderdag zijn de volgende zaken in de bestuursvergadering besproken:

Visuitzetting 2015
Voor komend seizoen wordt ca 1000 kg vis uitgezet in verschillende variƫteiten. Daarnaast is besproken op welke wijze de waterkwaliteit verbeterd kan worden en is afgesproken dat er een (meerjaren) beplantingsplan door de visstandbeheer commissie wordt uitgewerkt.

Concept wedstrijdagenda 2015
Er is een concept wedstrijdagenda uitgewerkt en besproken. Naast de witviswedstrijden zijn ook de karperwedstrijden hierin verwerkt. De wedstrijdagenda wordt na verwerking van 1 wijziging vastgesteld en daarna gepubliceerd via de website.

Storing website
Het probleem met de website is inmiddels definitief opgelost.

Vergadering wedstrijdvissen en algemene ledenvergadering 2015
De vergadering betreffende het wedstrijdvissen zal in februari 2015 plaats vinden en de algemene ledenvergadering rond 1 maart 2015. De exacte data zullen via de website worden gepubliceerd. Tijdens de uitreikingen van de vergunningen in december in januari zullen de e-mail adressen van de leden worden gecontroleerd, zodat de uitnodigingen voor de ALV zoveel mogelijk via de mail verstuurd kunnen worden.

Evaluatie prijsuitreikingen 2014
Er is geconstateerd dat de prijsuitreikingen voor komend jaar beter en transparanter georganiseerd moeten worden. Het prijzengeld en de verdeling daarvan dient per wedstrijd vooraf bij de deelnemers bekend te zijn.

Parkeren
De voorzitter neemt contact met de gemeente op om de status van het bezwaarschrift op te vragen.

Agrilaser
De eerste aalscholvers zijn inmiddels gesignaleerd. Zoals afgesproken in de algemene ledenvergadering zal de agrilaser worden aangeschaft.