Bestuursbesluiten

Zaterdag, 7 maart 2015

Hierbij de besluiten van de bestuursvergadering van afgelopen donderdag

• Peter Jacobs wordt gemandateerd om een zonnescherm aan te schaffen als terrasoverkapping binnen het afgesproken budget.
  • De datum voor de algemene ledenvergadering is vastgesteld op 31 maart a.s. Voor volgende week zullen de uitnodigingen per mail en per post aan de leden die betaald hebben worden verstuurd. Ook dient de kascontrole over het jaar 2014 voor de ALV plaats dienen te vinden.
  • Er staat nog een vacature op site voor de kantine. Leon zal zorgen dat deze van de site af wordt gehaald, want we ontvangen nog steeds reacties daarop.
  • Voor de achteringang zal nog een poort worden aangeschaft, zodat niet iedereen op het terrein kan komen.
  • Een aantal vrijwilligers wil de kantine een verfbeurt geven, het bestuur stemt in met de aanschaf van verf en overige materialen.
  • Met de controleurs moet afstemming komen v.w.b. het gebruik van tenten. De handhaving dient voor ieder lid duidelijk te zijn.