Uitslag marathonwedstrijd van 12 juni

Maandag, 13 juni 2016

Zondag was alweer de Marathonwedstrijd van dit seizoen. Er werd gevist van 8 tot 12 en van 13 tot 16 uur . Aan water was er geen gebrek, deze kwam helaas alleen teveel van boven !! In totaal waren er 9 koppels present, De gehele vijver werd bezet ion de hoop dat dat vangsten nu wat beter gingen zijn dan de afgelopen wedstrijden, In totaal werd er ruim 61 kilo met een totaal van 432 stuks gevangen. De overwinning ging uiteindelijk naar het koppel Jan Rijksen en Sieds Koopmans. Proficiat Heren met dit mooie resultaat.

Voor de definitieve uitslag klik op onderstaande button :

Ook willen  wij bij deze Rika en Nicky weer bedanken voor de goede verzorging tijdens en na de wedstrijd,
Hartelijke bedankt dames.