Vrijwilliger voor ons Clubhuis gezocht

Zaterdag, 10 maart 2018

HSV De Rietvoorn zoekt voor haar kantine in Welten nog een vrijwillig(st)er. Je werkt geheel zelfstandig en bent verantwoordelijk voor de verkoop van dag vergunningen, koffie, thee, frisdranken en snacks, waarbij je de regels van de hygiƫne in acht neemt. Na sluitingstijd wordt er opgeruimd, gepoetst en worden producten aangevuld. Onze kantine is er voor leden van de vereniging maar wordt daarnaast graag bezocht door mensen van buitenaf zoals wandelaars, fietsers, ouderen en groepen van verzorgingstehuizen. Men geniet hier vooral van de rust en de natuur en het gezellig samen zijn. Welke kwaliteiten zoeken wij in jou: Integer Betrouwbaar Vriendelijk Verzorgd uiterlijk Zelfstandig kunnen werken Flexibel Goed in omgang met mensen Fysiek in een goede conditie Lijkt dit iets voor jou en wil je graag meer informatie, neem dan contact op met dhr Gubbels van HSV de Rietvoorn via tel.nr. 06 51 05 09 89.