Ledenraadpleging

Maandag, 17 juni 2013

Het bestuur roept alle leden op voor een ledenraadpleging. Waar: Gemeenschapshuis te Welten Wanneer: komende woensdag 26-6-2013 om 19:00 uur

Het is voor elke vereniging een goede zaak om van tijd tot tijd eens stil te staan bij het functioneren daarvan. Waarin zijn wij goed?, waarin slecht?, waar liggen kansen en waar bedreigingen?  Allemaal vragen die we ons periodiek eens moeten stellen om verbeteringen aan te brengen. Daarom heeft het bestuur besloten om op korte termijn een ledenraadpleging te organiseren. Dit is dus géén algemene ledenvergadering.

Uitnodigingsbrief.

Bijlage: Toelichting op het nachtvissen