Renovatie weltervijver sneller dan gedacht

Donderdag, 27 juni 2013

Gisteren hebben wij tijdens de ledenraadpleging gesproken over de renovatie van de Weltervijver. Wij zijn als bestuur een beetje overrompeld met de mededeling van de gemeente dat de renovatie al na de bouwvakvakantie van start zou gaan.

Het bestuur heeft bij de gemeente aangedrongen op een spoedig overleg, zodat wij onze leden goed kunnen informeren. Dit overleg zal op korte termijn plaatsvinden. In de presentatie van de ledenraadpleging is kort opgesomd wat de bedoeling is. Zodra het overleg heeft plaatsgevonden zullen wij jullie via de website informeren, dus hou de nieuwsberichten in de gaten.