Jan Ramaekers Bokaal

Woensdag, 28 augustus 2013

Ondanks de aanstaande renovatie van de vijver, wordt ook dit jaar weer de jarenlange traditie binnen onze vereniging voorgezet met de karperwedstrijd om de felbegeerde Jan Ramaekers bokaal.

De wedstrijd vindt plaats op zaterdag 7 september tussen 17:00 uur en 20:00 uur en de loting om 16:00 uur in de kantine. Het wedstrijdreglement is eenvoudig:

• Aan de wedstrijd mogen alleen leden deelnemen
  • Er mag alleen met 1 hengel worden gevist en alleen met een dobber (gebruik van een beetverklikker is niet toegestaan)
  • Voeren is verboden
  • Degene die de grootste karper vangt, mag zich 1 jaar lang de kampioen noemen.
  • Zijn naam wordt weliswaar vereeuwigd op de bokaal, maar omdat het een wisseltrofee betreft moet je hem na 1 jaar weer inleveren.

Inschrijven voor deze wedstrijd kan tot 6 september a.s. in de kantine of per email via leongub1@hetnet.nl

Laat deze traditie niet eindigen en schrijf jullie massaal in want de deelname  gratis.

Het bestuur.