Bestuursbesluiten

Vrijdag, 2 mei 2014

Gisteren heeft de 2e bestuursvergadering plaatsgevonden en dit zijn de belangrijkste besluiten:

1. Prijzengelden wedstrijden
    Op voordracht van de wedstrijdcommissie worden prijzengelden voortaan niet meer in geld uitgekeerd, maar in de vorm van cadeaubonnen van een hengelsportzaak. Dit geldt voor alle wedstrijden. Het prijzengeld voor de vijvercompetitie en marathonwedstrijd blijven ongewijzigd. Voor de Welten Open stelt het bestuur 250 euro beschikbaar. Ook wordt 230 euro beschikbaar gesteld voor 3 karperwedstrijden en 2 meervalwedstrijden. Alle prijsuitreikingen - muv de Welten Open - vinden plaats tijdens de seizoensafsluiting in het gemeenschapshuis te Welten. Niet afgehaalde prijzen vervallen en worden in de 'pot' van het prijzengeld van het volgende visseizoen gestopt.

2. Opening weilandgedeelte en nationale hengeldag op 31 mei a.s.
    Besloten is om de opening van het weilandgedeelte en nationale hengeldag te combineren omdat deze op dezelfde dag vallen. Aan deze dag zal een feestelijk tintje worden gegeven. Nadere informatie volgt via de website, dus houdt deze goed in de gaten.

3. Benoeming Patrick Houben tot voorzitter van de wedstrijdcommissie witvissen
    Er bleek een wederzijdse behoefte te zijn om korte lijnen tussen wedstrijdcommissie en bestuur te hebben. Door benoeming van Patrick tot voorzitter van de wedstrijdcommissie - en dus als centraal aanspreekpunt - denken wij dat de communicatie verbeterd wordt. Patrick heeft de functie aanvaard en wij wensen hem veel succes en een goede samenwerking toe.

4. Karper- en meervalwedstrijden
    Dit seizoen worden 4 karperwedstrijden en 2 meervalwedstrijden ingepland. Deze wedstrijden worden zo spoedig mogelijk aan de wedstrijdagenda op de site toegevoegd. Deze wedstrijden zijn ook voor de jeugdleden toegankelijk.Inschrijven zal via de website gebeuren. Nadere informatie zal binnenkort op de website worden gepubliceerd.

De volledige actiepunten en besluitenlijst kunt u hier inzien: