In memoriam

Maandag, 26 mei 2014

Vandaag (26-5-2014) is Piet de Bruin na een kortstondig ziektebed overleden.

Piet de Bruin - een zeer gewaardeerd lid van onze vereniging - is vandaag op 26-5-2014 op 75-jarige leeftijd overleden. Dit is ons namens de familie vandaag medegedeeld. Piet had problemen met zijn hart en was onlangs daaraan geopereerd. Na de operatie was zijn hart niet sterk genoeg om zelfstandig op gang te komen. Aangezien de hartfunctie van Piet nog maar 1 derde bedroeg, werd zijn hart kunstmatig op gang gehouden. Afgelopen zondag zouden de artsen proberen om zijn hart weer zelfstandig te laten functioneren en dus was het een uiterst spannend moment voor zijn familie.

Afgelopen zondag was zijn jongste zoon nog aan onze vijver en deelde de zorgelijke situatie van Piet nog aan ons mee. Daarbij wees hij nog naar de foto van Piet - die trots met een karper in zijn handen - boven de deur van onze kantine prijkt. Hij hoopte dat zijn vader dit nog eens mee zou kunnen maken, maar vreesde het ergste. Ook vertelde zijn zoon dat de vereniging - en de vrienden die Piet daarbinnen had - voor zijn vader heel veel betekende.

Helaas heeft het niet mogen baten.

Wij wensen de familie van Piet heel veel sterkte met dit grote verlies toe.

Het bestuur