Nationale hengeldag en opening weilandgedeelte

Dinsdag, 3 juni 2014

Afgelopen zaterdag was het gezellig druk tijdens de nationale hengeldag en de officiële opening van het weilandgedeelte. De weergoden waren met ons en wij mogen allemaal terugkijken op een geslaagde dag. Tevens wil het bestuur hierbij iedereen bedanken die aan de organisatie van deze dag hebben mee geholpen. Grote klasse dames en heren, want ook via de email hebben wij vele positieve reacties ontvangen die wij op deze wijze aan jullie door willen geven! Hier volgt nog een foto-impressie van afgelopen zaterdag:

Na een korte toespraak en 1 minuut stilte ter nagedachtenis aan Piet de Bruin werd het weilandgedeelte geopend door ons erelid Alex Kremer. Hij hoopte dat de vereniging nog vele jaren plezier aan deze vijver zou beleven. Die wens zullen wij uiteraard met zijn allen in vervulling laten gaan.

Na de opening gingen de demonstratieteams aan de slag en dat ging hun goed af:
Er werd meer vis gevangen dan tijdens de wedstrijden!

Ook de projectleider van de gemeente was aanwezig en Leon legt hem uit hoe je een hengel vast moet houden. Sorry Cyriel, we weten dat je niet van publiciteit houdt, maar nog bedankt voor de goede samenwerking. Ook voor jouw collega's en de medewerkers van fa. Heijmans.

De disk jockey had er zin in en André zoals gebruikelijk al helemaal. Die moeten we volgende keer een snelbinder om doen, want anders valt hij in het water.

Op het terras was het ook gezellig en iedereen ging uit zijn dak!

Maar de kleintjes en de dames hebben het meest van deze open dag genoten. En zo hoort het ook, want zij zijn de toekomst van onze vereniging. (Alleen de kleintjes bedoel ik natuurlijk)

Rond 16:00 uur werd de houtskool van de barbecue aangestoken en de eettafels opgezet. Maar helaas was ook de smaakpolitie ter plekke aanwezig voor een grondige controle:

Eén ding is zeker: Lola heeft zich kostelijk aan de koteletjes geamuseerd en ook voor haar was de dag voor herhaling vatbaar!