Bestuursbesluiten

Vrijdag, 6 juni 2014

Gisteren heeft de 3e bestuursvergadering plaatsgevonden en dit zijn de belangrijkste besluiten:

Besluiten:

1. Permanente openstelling buitengedeelte
    Er is besloten om het buitengedeelte van de vijver permanent op te stellen. Dit geldt wel alleen voor het gedeelte tussen de oude boomstronk en de inlaat van de vijver. Dus niet vooraan in het paaigebied en niet bij de rietkraag. Verder geldt dit alleen voor leden maar niet voor het nachtvissen. Dagkaarthouders mogen in dit gebied dus niet vissen. Ook is dit gedeelte gesloten tijdens officiĆ«le wedstrijden. Houdt hier alstublieft rekening mee.
  2. Statuten en reglementen
    De statuten en reglementen zijn niet in digitale vorm maar slechts in papieren vorm beschikbaar. Omdat alle leden recht van inzage in deze verenigingsdocumenten hebben, is besloten om deze documenten in te scannen en via de website aan de leden beschikbaar te stellen. Aangezien deze documenten sterk verouderd zijn, zal het bestuur in de komende algemene ledenvergadering voorstellen om deze stukken te actualiseren.

Verder is in besloten kring de opening van de vijver op 31 mei geĆ«valueerd om zodoende te leren voor een volgende festiviteit.Een belangrijk ander agendapunt betreft het visstandbeheer en met name de maatregelen die voor 2015 getroffen moeten worden. Er is een concept beleidsplan voor de jaren 2016-2010 op hoofdlijnen besproken dat het visstandbeheer en het financieel beleid als centrale thema's heeft. Als binnen het bestuur en visstand beheer commissie overeenstemming over dit plan bereikt is gaan wij het via de website publiceren. Het plan krijgt echter pas status als het door de algemene ledenvergadering is vastgesteld. In de volgende bestuursvergadering wordt het concept volledig besproken met visstand beheer commissie. Volgende keer meer daarover dus.

Klik op de onderstaande link om de volledige actie- en besluitenlijst in te zien: