Alex Cremers overleden

Donderdag, 3 juli 2014

Ons erelid Alex Cremers is na een kort ziekbed van ons heen gegaan.

Na een slopende ziekte is Alex op 30 juni overleden in de leeftijd van 90 jaar. De laatste keer dat wij ons troffen was bij de opening van het weiland-gedeelte op 31 mei j.l. toen hij het lint doorknipte en hoopte dat de vereniging nog lang plezier van de vijver zou hebben.
Wij wensen namens onze vereniging de nabestaanden veel sterkte met dit tragische verlies toe.
Voor diegenen onder ons die Alex de laatste eer willen bewijzen:
De plechtige uitvaartdienst vindt plaats op zaterdag 5 juli om 11:30 uur in de parochiekerk H. Martinus te Welten, waarna om 12:45 de crematieplechtigheid volgt in de aula van het crematorium te Imstenrade.