Presentatie ledenraadpleging

Donderdag, 27 juni 2013

Kort verslag van de ledenraadpleging op 26-6-2013

Naar aanleiding van onvrede onder het bestuur en leden over het functioneren van de vereniging heeft een ledenraadpleging plaatsgevonden. De opkomst kon weliswaar beter, maar de discussie was volwassen en constructief. Aan de hand van een presentatie werden de aanwezigen meegenomen en werd de vinger op de zere plekken gelegd. De geschetste beelden werden herkend en er was draagvlak voor de oplossingsrichtingen. Afgesproken is dat de besluitvorming over het plan van aanpak in de komende algemene ledenvergadering aan de orde komt, evenals de voordracht van 2 nieuwe bestuursleden. Het verzoek was om de presentatie op de website te zetten, zodat iedereen - ook de afwezigen - deze kunnen inzien. De presentatie treft u hierbij aan:

NB: Met de muis of pijltjes-toetsen kun u door de presentatie bladeren