Concept Beleidsplan 2016-2020

Maandag, 14 juli 2014

Op verzoek van de algemene ledenvergadering heeft het bestuur een concept beleidsplan uitgewerkt.

Dit concept beleidsplan zal komende ledenvergadering worden behandeld en na eventuele wijzigingen worden vastgesteld als koers voor de komende jaren. Het concept beleidsplan kunt u hier echter al inzien en via de website uw mening daarover aangegeven. De reacties zullen in de behandeling worden meegenomen.
Het concept beleidsplan:

Uw mening daarover kunt via de onderstaande link geven of via de website onder "Uw mening" en vervolgens via het formulier op de pagina "Beleidsplan 2016-2020"